Eerstelijnsverantwoordelijke Logistiek & Aankoop

in Watou

In het hart van het West-Vlaamse hopdistrict brouwen wij donkere en blonde bieren van hoge gisting. Onze bieren staan reeds meer dan 75 jaar wereldwijd bekend als authentieke, kwaliteitsvolle bieren en spreken dan ook tot de verbeelding van menig bierliefhebber.

https://www.sintbernardus.be/

Ben jij een sterke planner & coördinator met leidinggevende ervaring? Lees dan zeker verder!

Als eerstelijnsverantwoordelijke Logistiek & Aankoop ben je verantwoordelijk voor:

  • Plannen, coördineren & realiseren van inkomende/uitgaande goederenstromen, planning afvul- & verpakkingslijn & vaten, voorraadbeheer en alle magazijnactiviteiten. Je ziet hierbij toe op een efficiënt verloop van de processen en hebt oog voor continue verbetering en automatisering;  

  • Eerstelijnsleiding van 6 vaste medewerkers (chauffeurs, orderpicker, voorman (m/v), magazijnmedewerkers), aangevuld met interims/jobstudenten;

  • Rapportering & actief meewerken aan optimalisatieprojecten;

  • Bestelling & follow-up van stockartikelen.

Je werkt nauw samen met je collega Logistiek & Aankoop Assistent van wie je administratieve & praktische support krijgt en voor wie je tevens als back-up fungeert.

Je rapporteert aan de Logistiek & Aankoopmanager.

Herken je je in onderstaand profiel ? Reageer dan snel !

We zien uit naar een dynamische persoonlijkheid:

  • Met een bachelor opleiding in logistiek/supply chain of een relevante richting;

  • Min. 3 jaar ervaring in een logistieke/supply chain rol;

  • Min. 3 jaar ervaring in een leidinggevende rol bij voorkeur in een logistieke omgeving;

  • Gevorderde kennis van Navision of een ander ERP-pakket & een goede kennis van MS 365 Office ;

  • Nederlandstalig met goede kennis Frans en Engels;

  • Een sterke planner en coördinator;

  • Een leider met de juiste attitude die voorbeeldgedrag stelt, constructieve feedback geeft, helder communiceert en zijn/haar team verbindt & motiveert;

  • Resultaatsgedreven & continuous improvement attitude;

  • Zelfstandig werkend met een hoge verantwoordelijkheidszin;

  • Flexibele mindset & stressbestendig o.a. bij wisselende prioriteiten.

Wat bieden wij jou aan ?

  • Voltijdse bediendefunctie in dagwerk;

  • Uitdagende en afwisselende functie in een stabiel en groeiend familiaal bedrijf;

  • Aangename werkomgeving binnen een collegiaal en dynamisch team;

  • Grote mate van zelfstandigheid en veel ruimte voor eigen initiatief;

  • Competitief verloningspakket, inclusief extralegale voordelen, gekoppeld aan profiel en ervaring;

  • Goed bereikbare, filevrije werkomgeving;

  • Familiale bedrijfscultuur met regelmatig teamactiviteiten.

Download bijlage(s)

Privacy beleid

Wij verzamelen met behulp van Jobtoolz, ons online sollicitatieplatform, uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.

Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.

Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).

Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.

Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier

Interview annuleren

Weet u zeker dat u dit interview wil annuleren?

Interview herplannen

Ben je zeker dat je dit interview wil herplannen?