Het lijkt erop dat je onze cookies nog niet hebt geaccepteerd. Klik hier om de cookies te aanvaarden en deze inhoud te bekijken.
In het hart van het West-Vlaamse hopdistrict brouwen wij donkere en blonde bieren van hoge gisting. Onze bieren staan reeds meer dan 75 jaar wereldwijd bekend als authentieke, kwaliteitsvolle bieren en spreken dan ook tot de verbeelding van menig bierliefhebber.
Als Transportplanner & Logistiek Officer zorg jij ervoor dat onze logistieke processen vlekkeloos verlopen. Jij bent de spil tussen transport, magazijn, aankoop en administratie.
In deze veelzijdige rol krijg je zowel planning- als administratieverantwoordelijkheden en werk je nauw samen met onze Logistiek Coördinator.
Dit maakt jouw werkdag afwisselend:
🚚 Transportplanning (40%)
Je plant dagelijks het transport van onze vrachtwagen richting distributeurs en groothandels binnen België, in lijn met afspraken met Sales en de beschikbare productiecapaciteit.
Je organiseert ook het transport tussen onze magazijnen en naar maatwerkbedrijven.
Jij weet als geen ander hoe je virtueel een vrachtwagen optimaal “laadt”.
💻 ERP & voorraadregistratie (40%)
Je registreert loten in verkooporders in Navision
Je volgt de voorraadbewegingen in het magazijn op en zorgt voor een correcte administratieve verwerking.
📑 Logistieke & aankoopadministratie (15%)
Je maakt orders aan voor verpakkings- en afvullijnen.
Je stelt leverings- en accijnsdocumenten op.
Je verwerkt transferorders en retourzendingen.
Je voert aankooporders, orderbevestigingen, leveranciersgegevens en bestelhistoriek in.
Je ondersteunt bij het aanvragen van offertes.
Je bent de administratieve rechterhand van de Logistiek Coördinator.
🧩 Diverse taken (5%)
Je helpt bij de voorbereiding van logistieke aspecten voor externe events.
Je ondersteunt bij stocktellingen.
Je rapporteert aan de Supply Chain Manager.
🎓 Bachelor diploma in logistiek of gelijkwaardig door ervaring
🖥️ Ervaring met ERP-systemen (kennis van Navision is een pluspunt)
📊 Sterk in Excel en analytisch ingesteld
🧠 Logisch denkvermogen en sterk in plannen & organiseren
🗣️ Communicatief vaardig en oplossingsgericht
📝 Nauwkeurig en administratief sterk
🤝 Klantgericht en service-minded
🌐 Taalvaardig: vlot Nederlands, basis Frans en Engels
💡 Digitale mindset – je omarmt verandering en nieuwe tools
💼 Voltijdse bediendefunctie met vast contract
🕘 Dagwerk met aantrekkelijke werkuren
💰 Competitief loonpakket met extralegale voordelen, afgestemd op jouw ervaring
👥 Collegiale sfeer in een dynamisch en familiaal team
📍 Filevrije locatie, vlot bereikbaar
🎉 Teamactiviteiten en een open bedrijfscultuur waar je je snel thuis voelt
Wij en onze partners gebruiken cookies om informatie op je apparaat op te slaan en te raadplegen. Zo kunnen we je gebruikerservaring verbeteren en relevante content en gepersonaliseerde advertenties tonen.
Je kan de cookies accepteren, beheren of afwijzen. Je kan deze popup via de cookieknop links onderaan op elk moment opnieuw openen om je voorkeuren aan te passen. Voor meer informatie lees je onze <a href=":link" target="_blank">cookie policy</a>.
Jobtoolz verzamelt anonieme gegevens voor het verbeteren van de gebruikerservaring. Lees hier het cookiebeleid van Jobtoolz.
Wij verzamelen met behulp van Jobtoolz, ons online sollicitatieplatform, uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.
Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.
Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).
Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.
Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier