Logistiek Assistent

in Watou

;

In het hart van het West-Vlaamse hopdistrict brouwen wij donkere en blonde bieren van hoge gisting. Onze bieren staan reeds meer dan 75 jaar wereldwijd bekend als authentieke, kwaliteitsvolle bieren en spreken dan ook tot de verbeelding van menig bierliefhebber.

https://www.sintbernardus.be/

Op zoek naar een ondersteunende rol met focus op kwalitatieve administratie? Lees dan zeker verder!

Zo ziet je dag eruit:

  1. Je assisteert en ondersteunt de dagelijkse logistieke activiteiten teneinde deze efficiënt te laten verlopen:
    Mbt uitgaande & inkomende goederenstroom:

    • Planning transport & orderpickproces;

    • Registratie in ERP-systeem van loten in verkooporders en geleverde goederen, opmaak van lever- en accijnsdocumenten, verwerking van transferorders en retourzendingen;

    • Logistieke & praktische voorbereiding externe events.

    Mbt magazijnactiviteiten:

    • Aanmaak orders voor verpakkings- & afvullijn;

    • Registratie van voorraadbewegingen in ERP-systeem;

    • Assistentie bij stocktellingen.

  2. Aan het loket ben je het aanspreekpunt voor chauffeurs, pakjesdiensten & bezoekers: je verstrekt informatie en verwijst door naar de juiste laadkade of afdeling.

  3. Je staat in voor eerstelijnstelefonie & allround administratie.

  4. Tot slot assisteer & ondersteun je de aankoopafdeling bij dagelijkse activiteiten teneinde deze efficiënt te laten verlopen:

    • Aankoopadministratie: ingave inkooporders, orderbevestigingen, leveranciersgegevens, bestelhistorie, .. in het ERP-systeem;

    • Assisteren bij aanvraag offertes.

Je werkt nauw samen met de Eerstelijnsverantwoordelijke Logistiek en Aankoop.

Je rapporteert aan de Logistiek en Aankoopmanager.

Herken je je in onderstaand profiel? Reageer dan snel!

  • Bachelor Level in een logistieke richting of gelijkwaardig door ervaring;

  • Zeer goede kennis MS 365 Office pakket;

  • Vertrouwd met Navision of een ander ERP-pakket;

  • Nederlandstalig, basiskennis Frans en Engels;

  • Administratief nauwkeurig werken;

  • Gestructureerd & zelfstandig werken;

  • Service & klantgericht ingesteld;

  • Hands-on en pro-actief ingesteld;

  • Flexibele mindset & stressbestendig, o.a. bij wisselende prioriteiten.

Wat bieden wij jou aan?

  • Voltijdse bediendefunctie met vast contract;

  • Dagwerk met mooie uren;

  • Aangename werkomgeving binnen een collegiaal en dynamisch team;

  • Een aantrekkelijk loonpakket met extralegale voordelen, gekoppeld aan profiel & ervaring;

  • Goed bereikbare, filevrije werkomgeving;

  • Familiale bedrijfscultuur met regelmatig teamactiviteiten.

Download bijlage(s)

Privacy beleid

Wij verzamelen met behulp van Jobtoolz, ons online sollicitatieplatform, uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.

Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.

Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).

Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.

Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier

Interview annuleren

Weet u zeker dat u dit interview wil annuleren?

Interview herplannen

Ben je zeker dat je dit interview wil herplannen?